In deze bizarre tijd is onze ervaring eens te meer dat een mix van online en offline (print) communicatie het beste ‘raakt’!
Met een unanieme keuze voor één van deze twee kanalen -en dus het negeren van de andere optie- zouden we kansen laten liggen. De snelheid en flexibiliteit van online, in combinatie met de personal touch en de ‘kleefkracht’ van offline (print) vormt een ideale strategie. Eigenlijk is de vraag niet óf je kiest voor een combinatie, maar hoe je het invult.
Print is springlevend…
Uit onderzoek blijkt zelfs dat vooral jongeren print waarderen. Een groot voordeel van print, vinden de ondervraagden, is dat het ervoor zorgt dat informatie beter wordt onthouden. Bijna de helft van de ondervraagden is het ermee eens dat ze eerder geneigd zijn zich iets te herinneren dat ze print hebben gelezen in plaats van op een beeldscherm. En dat is handige informatie als je print wilt inzetten om de boodschap goed op je doelgroep over te brengen.
Wij kiezen niet, maar helpen jullie graag bij het bepalen van de juiste strategie en de creatieve invulling en uitvoering daarvan. Mail of bel ons dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn!