Het kan best een opgave zijn om jouw organisatie een gezicht te geven door middel van een huisstijl, folders, posters, brochures of belettering van je bedrijfswagen of pand. Het kost veel tijd om dat allemaal uit te zoeken. Schakel Grain daarom in als jouw partner in grafisch werk!
1 Ontwerpen
Voor het ontwerpen en bedenken van een nieuw logo of goede promotie heb je een grafisch vormgever nodig die met jou meedenkt. Iemand die snapt dat het belangrijk is dat jóuw onderneming of merk optimaal uit de verf komt. Iemand die je verrast met een originele invalshoek om jouw idee de juiste vorm te geven. Afhankelijk van jouw ideeën en wensen selecteren wij een grafisch vormgever, ontwerper of dtp-specialist. Ons uitgebreide netwerk van creatieven, drukkerijen en toeleveranciers garandeert dat al jouw uitingen professioneel en in topkwaliteit geproduceerd worden.
2 Prepress
Dit is voor velen een onbekende term, maar een heel belangrijke schakel in het grafische proces. In deze fase wordt het visuele ontwerp namelijk technisch volmaakt omgezet in een productie-klaar digitaal bestand. De wensen van de ontwerper (juiste lettertypes, kleuren en logo’s), de klant (compositie, formaat, spelling, teksten en afbeeldingen) én de drukkerij (formaat, indeling en resoluties) komen hier dus samen. De spin in het productieproces: wij (h)erkennen dat en zien hier dan ook het grote belang.
Door onze ervaring kennen wij de klappen van de zweep, dus u kunt het aan ons overlaten!
3 Drukken
Voor het inkopen van jouw gedrukte communicatie heb je een ‘vakidioot’ nodig die met jou meedenkt. Iemand die snapt dat het belangrijk is dat jóuw drukwerk op de beste, én goedkoopste, manier gemaakt gaat worden. Iemand die weet waarom pms-kleuren soms mooier zijn dan digitaal drukwerk. Welk papier jouw foto’s en illustraties het best tot hun recht laat komen. En een die het liefst alles perfect voorbereid en plant, zodat jij je kunt concentreren op waar jij goed in bent: ondernemen!
4 Fulfilment en logistiek
Hoe mooi het drukwerk ook is, het moet uiteindelijk bij jouw doelgroep terecht komen op de manier zoals je die voor ogen hebt. Wij kunnen je daar natuurlijk bij helpen, adviseren en ontzorgen.
Fulfilment is een belangrijk onderdeel voor het welslagen van een communicatieactie. Etiketteren, vouwen, couverteren, ter post bezorgen voor 24-uurs of 48-uurs bezorging, zeg het maar!
Ook op het gebied van warehousing, logistiek & expeditie willen wij graag met onze klanten meedenken. Het hoort er allemaal bij, en wij weten hoe we dit kunnen organiseren.